Hopp til innhold

Gode kundeopplevelser gir mer lønnsomme kunder. Vi analyserer din kundebase, og gjennomfører aktiviteter som er skreddersydd dine behov.

Kontakt oss

Skap gode kundeopplevelser

Kundereisen er kontaktpunktene mellom merkevaren din og kundene. Det gir en god kundeopplevelse når markedsføring, salg og kundeservice både snakker sammen og kommuniserer med én stemme utad.

Lojale og fornøyde kunder er avgjørende for alle typer forretningsvirksomhet, og således er kundeservice en svært viktig del av kundereisen. Vi betjener omnikanal kundeservice for flere av de største merkevarene i Norge, og ser daglig effekten av å inkludere kundeservice i kundereisen. Våre fagansvarlige blir stadig viktigere for oppdragsgivers markedsavdeling, og dette samarbeidet bidrar sterkt til å utvikle/ forbedre både prosesser og produkter.

Våre utgående avdelinger er også en del av kundereisen, enten henvendelsen dreier seg om lojalitetssamtaler, velkomstsamtaler eller fakturaoppfølging.

Vi tilbyr et bredt spekter innen kundepleie og – utvikling. Ta kontakt med oss i dag for en presentasjon av våre tjenester.

Kundebevarende tiltak

Purring og reskontro

Kunder som slutter å betale for sitt abonnement eller medlemskap, er en vanlig årsak til frafall. En hyggelig telefonsamtale kan bidra til at kunden ønsker å oppretteholde sitt kundeforhold, og fortsetter betalingen. Denne aktiviteten scorer svært godt, og har dokumenterbare resultater.

Vi tilbyr et bredt spekter innen kundepleie og kundeutvikling. Ta kontakt med oss i dag for en gjennomgang av våre løsninger.